Monday 25 February 2013

Pakaian yg Mengagumkan

Pencarian korset yg banyak dipasaran memang memudahkan. Ada pelbagai korset yg kita boleh dapati. Satu2 nya korset yg membuat hati ku terpikat ialah Premium Beautiful.
 
Antara sebab aku pilih PB
1) mslh keputihan
2) Sakit pinggang duduk lama2
3) nk sorok lemak dan mengurangkannya spya kurus
4) mengempiskan perut buncit (dulu aku xde perut pon.huhu...abis bljr da mula ada)
5) nak sihat
6) nak buat duit mcm Kak Hanis Haizi (my idol in this business)
7) nak mak aku pakai supaya mak aku sihat
8) blood circulation yg baik
9) sistem perkumuhan yg baik (sebab aku mudah buang air besar slps memakainya.

Dalam senarai di atas banyak nau utk kesihatan, sebab itulah PB ni mmg "AWESOME", kesihatan diutamakan kemudian lahirlah kecantikkan.

Ada apa pd produk PB ye???
Ada Long & Short Bra.
 
 
 

Kemudian ada Waist Nipper.



Dan Long Girdle


Who want to try the best Corset which received Superbrand award for a few years, please contact me. Dont worry if you have big size, this full set of corset is offering to many sizes. Lets set our appointment to fitting, then you will know which size is more comfortable to you gain all benefits from PB.

Contact or whatsapp +60 17 212 6637 
or


친구안녕 Chingu Annyeong

No comments:

Post a Comment