Monday 4 March 2013

Marine Essence Beauty Bar


Here comes a MAGICAL SOAP, awesome soap. I fell in love pada sabun ni, bak kata SoNyuhShiDae [SNSD] 완전 반했나 .
Beginilah rupa sabun tersebut. wangi dan segar, memang bau natural la.
First cuba kat muka, feelingnya best, disebabkan aku ni takde masalah jerawat sangat jadi aku berani je letak sabun ni kat muka, serius, takde masalah pon kat muka aku.
 

Adek2 aku pulak lepas mandi dgn sabun ni terus show off lengan mereka yg sblum ni agk gelap, after mandi da mula cerah sedikit. dalam hati aku, pergh baru sekali guna dah ada efek, konfius. tapi tak tahu la masing2 gosok berapa lama dgn sabun tu pd lengan dorg.hehe.. aku pon cuba la gak, biasa la stiap kali nak g mndi je lupa nak guna sabun tpi bila tgk adek2 dah guna aku pon guna la dan aku fokuskan pd tmpt yg terkena alergi (dr kecik mmg aku ada je mslh alergi tak kira la pd mknn, habuk, hama dsb nya efeknye mcm2 pd diri aku, jari tebal dan keras, dll).
Besar sabun ni sebesar tapak tangan aku je. mcm kat bawah ni

 

 
Di sini saya selitkan kandungan sabun ini dan manfaatnya pada kita.
 

Jika berminat pada sabun ni, boleh hubungi saya di +6 017 212 6637.

 



No comments:

Post a Comment