Sunday 24 March 2013

Kahwin

 
Musim cuti sekolah bermula maka ramai pasangan mengambil masa cuti sekolah utk mengadakan majlis kahwin masing-masing. Pelbagai aktiviti diselitkan dalam majlis masing-masing. Macam semalam, hos majlis disalah satu majlis kahwin yg aku g ada wat pertandingan, Pertandingan yg aku sempat tonton tapi x ambil gambar ialah minum susu dlm botol susu baby dan rebut kerusi. Happening sgt majlis tu, teruja pulak bila tgk ada booth khas utk sign buku Guest. Macam berhabis banyak je utk majlis kawan aku ni tapi memang AWESOME. She is my good friend when we were in primary school. Congratulation Pinas.
 
Before that aku g majlis Min, temanya agak berbeza. Sampai2 je terus masuk rumah dan ambil gambar. Persalinannya ala Bollywood,sesuai la mmg minat cite Hindi. Dia merupakan kawan sekolah menengah aku. Sesudah makan, kami lihat dia memakai dress simple. Mungkin utk bergambar sebabnya after aku g next wedding, tgk gambar dari kwn2 lain dia bersanding di pelamin memakai dress warna kuning.
 
Hari ni kawan sekolah menengah yg sorg lg. Mardiah & Min berpakat utk tidak memilih tarikh yg sma. Alhamdulillah kami boleh pegi dgn rasa lega. Catering utk majlis dia mmg sedap. Jambu batu yg dihidangkan sampai skrg rasa nak makan aje. Makeup lawa, baju pon lawa. Pelamin simple dan cantik. Si Nadiah kawan kami dan juga cousin kpd Mardiah pon duk promote mak andam. Insya' Allah, aku akn pilih mak andam tersebut jika menepati citarasa ku pada kan datang. Happy dgn kawan2 ku yg telah bertukar status. TAHNIAH.
 
  
 
 
 CONGRATULATION FOR ALL MY FRIENDS. SARANGHAE..
Bila my turn??? Soalan yg tiada jawapan, tiada target bila akan bertukar status, buat masa skrg buat bisnes la. Semalam dah dapat jual Marine Essence Beauty Bar. Alhamdulillah. Hari ni kita promote2 dulu.
 
 
 친구안녕 Chingu Annyeong
 
 
 

No comments:

Post a Comment