Wednesday 27 February 2013

SM???


Ah penatnya ulang alik hari ini, tapi takpe ini adalah cabaran, tanpa cabaran tiada rasa kemanisan. Ya Allah, jika aku dipermudahkan untuk dapatkan modal, permudahkan aku mengharungi liku-liku hidup sebagai business woman.
Petang tadi lepas dapat tahu boleh buat personal loan dengan amount yg aku nak, terkejut dan tak boleh confirmkanserta-merta sebab perlu cakap dgn umi dulu walaupun umi sentiasa membantu dan menggalakkan aku untuk business ini, tapi kena bagitahu, biasalah anak mak.hehe…. Buat masa sekarang biarlah dirahsiakan daripada abah. Sori ye abah, dah berjaya nanti abah akan faham tindakan along.
Percaya atau tidak, tadi cuba produk Bio Velocity Sleep Mate. Pegang 10 saat je, tapi perbezaan sebelum dan selepas sangat ketara, ianya bagaikan mempunyai auranya tersendiri. Bermakna ada ion2 yg menyebarkan merangsangkan tubuh badan kita walapun hanya sekejap. Bayangkan kalau kita tidur atasnya, insya’ Allah blood circulation kita akan bertambah baik dan kita makin sihat.
Lepas call umi, terus dapat aura lagi untuk melangkah ke hadapan. Jadi esok dah boleh punch, seronoknya boleh ambil BVSM. Jatuh hati pada BVSM bila kali pertama memegangnya tadi. Lepas ni tidur pasti lena dengan BVSM.
 
 

친구안녕 Chingu Annyeong

No comments:

Post a Comment